Зміст сторінки
Методика діагностики сприйняття дитини. Тест призначений для дітей 5-6 річного віку.
Суть цієї методики полягає в тому, що дитині пропонується серія малюнків, представлених нижче.
На кожній з картинок цієї серії не вистачає якоїсь істотної деталі.
Дитина отримує завдання якомога швидше визначити і назвати відсутню деталь.
Проводить психодіагностику за допомогою секундоміра фіксується час, витрачений дитиною на виконання всього завдання.
Час роботи оцінюється в балах, які потім служать основою для висновку про рівень розвитку сприйняття дитини.
Картки для тестування
Оцінка результатів:
10 балів – дитина впоралась із завданням за час менше, ніж 25 сек, назвавши при цьому всі 7 відсутніх на картинках предметів.
8-9 балів – час пошуку дитиною всіх відсутніх предметів зайняв від 26 до 30 сек.
6-7 балів – час пошуку всіх відсутніх предметів зайняв від 31 до 35 сек.
4-5 балів – час пошуку всіх відсутніх предметів зайняв від 36 до 40 сек.
2-3 бали – час пошуку всіх відсутніх предметів зайняв в межах від 41 до 45 сек.
0-1 бал – час пошуку всіх відсутніх деталей склав в цілому більше ніж 45 сек.
Висновки про рівень розвитку
10 балів – дуже високий.
8-9 балів – високий.
4-7 балів – середній.
2-3 бала – низький.
0-1 бал – дуже низький.
Джерело: Немов Р.С. Психология: Учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений: В 3 кн. — 4-е изд. — М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001.